14 August 2014

Wanita Asia Hanya Perlu “Panjang” Maksimum 17 cm (6.6inci)



Masih inginkan zakar panjang? Anda tidak perlu berfikir sedemikian ekstrim untuk memiliki zakarpanjang demi memuaskan pasangan anda. Setiap bangsa mempunyai saiz normalnya sendiri. Bahkan,panjang saluran kemaluan wanita pun berbeza tiap bangsa.

Menurut Hendrawan Nadesul, penulis buku "Mitos Mengenai Seks", tiap wanita berbeza suku bangsa punya toleransi panjang zakar. Yang paling pendek adalah wanita Asia, kerana rata-rata vagina hanya boleh "menampung" zakar sampai 17cm (6.6inci) saja. Untuk wanita Afrika, kemaluan mereka bolehdimasuki zakar sampai panjangnya 25cm (9.8inci). Sedangkan, untuk wanita kulit putih, toleransi zakar adalah 20cm (7.8inci).

Panjang zakar bukan menjadi tolak ukur kepuasan seks pada wanita. Justeru kalau vagina dimasuki olehzakar yang panjangnya melebihi toleransi, boleh mengakibatkan rasa sakit. Ujung-ujungnya, kemesraanbercinta tidak terjadi. Ukuran zakar lelaki biasanya juga mengikuti toleransi dari vagina wanita darisuku bangsanya.

"Urusan kenikmatan itu tak berkorelasi dengan ukuran. Hanya 6cm (2.3inci) saja sudah cukup membuatperempuan orgasme kerana letak G-spot rata-rata pada kedalaman tersebut," ujar Hendrawan.

Kepuasan seks ditentukan banyak faktor. Yang paling penting adalah mewujudkan suasana foreplay yang cukup "panas". Sehingga, semasa penetrasi, terjadi perasaan ghairah yang boleh berakhir pada orgasmeoleh kedua-dua pasangan. Mood yang baik juga harus dibentuk dari awal hingga akhir "pertempuran".Biar lebih mencabar, lakukan pelbagai fantasi seks agar tidak membosankan.

No comments:

Post a Comment