16 July 2014

Wajah & Indentiti Pemilik Peugeot 208 Plat CDM25 Tersebar !

abaikan ayat atas pic

Dengan kecanggihan teknologi sekarang,tidak susah untuk mencari identiti seseorang.Itulah yang berlaku kepada wanita pemilik Peugoet 208 Plat CDM 25.
Melalui Plat kereta,Nama,Facebook,instagram dan website semua telah ditemui dan ianya telah tersebar dengan luas di media sosial.Ada yang menjadikan gambarnya TROLL.

Akaun facebooknya tidak aktif lagi dan manakala instagramnya dihujani dengan komen negatif.
Kejadian kemalangan yang melibatkan seorang warga senior berbangsa cina yang terlanggar kereta milik wanita melayu model Peugoet 208 Plat CDM 25 telah mencetuskan kekecohan di media sosial di mana ia menjadi isu hangat serata Malaysia.
Wanita itu kelihatan naik berang setelah keretanya dilanggar di bahagian belakang oleh lelaki cina tersebut. Wanita itu lantas mengamuk sambil memegang 'steering lock' dan menghentam kereta wira milik lelaki cina itu berkali-kali sebagai tanda amarahnya.

8 comments:

  1. tk elok dedah aib org...

    ReplyDelete
  2. Everyone should stop..

    ReplyDelete
  3. Jdi kn 1 pgajaran..yg kaya jgn la terlalu sombong dan bongkak..

    ReplyDelete
  4. Tu gambor dia selfie dlm keta baru eh..

    ReplyDelete
  5. Mmg lah die silap..dia tlajak kata dan tlajak mengamuk..tp org lain pn jgnla buat benda jadi tlajak laris plak...ttp aib org stutup2nya anti Allah ttp balik aib kita..

    ReplyDelete
  6. Saya pun pernah alami apa yg dia kena...memang le marah org langgar kereta kita...jenuh bayar tiap2 bulan...tapi silap dia memaki dan merosakkan kerata uncle tu plak...

    ReplyDelete
  7. sudah2 la tu.. jgn la kacau dia.. dia buat silap, semua org buat silap. bnda kecik je wat pe nak di besar2 / panjang2 kn..

    ReplyDelete
  8. Memang tak salah klu nak marah bila kreta kite kena langgar, kreta baru plak tu ! Tapi marah pun ada HAD nya. Tak kira lah BANGSA apa pun...soal accident ni bukan pasal kaum,,ia berlaku klu nak berlaku...bukan pasal dia bangsa lain, dan dia sengaja nak langgar kite !!
    Tapi sampai berkelakuan lampau dan BONGKAK dan kemudian aibkan pasal uncle bangsa cina dan ada niat jahat...tu dah terpesong dari isu asal.. mengambil kesempatan bangsa untuk buat alasan berkelakuan BONGKAK... ni PATUT kite bersama sama mengutuk supaya jangan biar ia jadi suatu TELADAN pada orang lain nanti kelak, kerna ini mungkin akan mencetuskan suatu PERGADUHAN besar dan mungkin juga akan mengembang dan mencetuskan rusuhan kaum pulak !!
    Bagi sekarang,, saya berpendapat bahawa sudah cukup lah..jangan lagi teruskan... polis sudah tangkap dan soal siasat nya....biar undang2 menjalankan sambungan isu ini..hanya HARAP kalu BETUL si dia ini PATUT di HUKUM, maka HUKUM lah dan jangan beri peluang sebab nanti ia akan jadi teladan buruk.. Kie HARAP dia di hukum penjara...untuk seketika waktu...itu saja..

    ReplyDelete