04 September 2014

DUNIA AKHIR ZAMAN!!! GADIS CANTIK INI SUKA MELAKUKAN HUBUNGAN SEKS DENGAN HAIWAN



Zaman nampaknya sudah semakin gila. Siapa sangka, gadis cantik bernama Brittany Angelique mempunyai perilaku seks menyimpang. Ya, wanita cantik ini mengaku bahawa ia selama lebih 7 tahun berhubungan seks dengan anjing.


Brittany sejak umur 13 tahun sudah melakukan hubungan seks dengan anjing peliharaannya. Akibat perilakunya yang menyimpang ia ditangkap polis atas laporan teman lelakinya sendiri yang mengetahui ternyata Brittany Angelique suka melakukan hubungan seks dengan haiwan. Sang kekasih sengaja melaporkan Brittany kerana takut kebiasaan menyimpang Brittany boleh membuat dirinya terkena getahnya.

Kekasih Brittany mengatakan kepada polis bahawa Britanny pernah seks vaginal dan oral dengan anjing. Ia tidak tahu jenis anjing yang diajak berhubungan seks dengan Brittany, namun ia mengatakan bahawa anjing tersebut berukuran sedang.

Belum lama ini, Kerajaan Kerajaan Sweden telah mengeluarkan peraturan yang melarang waranya berhubungan seks dengan binatang. Hubungan seks menyimpang yang dilakukan dengan binatang ini disebut juga Zoophilia. | memobee.com

No comments:

Post a Comment