30 August 2014

PELIK>> WANITA SECARA SPONTAN MEMBUKA BRA YANG DI PAKAINYA DAN DIBERIKAN KEPADA LELAKI MENJADI SENSASI

Seorang wanita kaya nan cantik di ibu negara China, Beijing, melakukan sebuah halmengejutkan di tempat awam ketika ia melawat sebuah acara tawaran jual beli barangmewah dari sebuah jenama terkenal di Beijing.

Wanita ini tiba-tiba melepas bra berwarna pink yang dikenakannya dan menyerahkan bratersebut kepada seorang lelaki yang bertugas menilai nilai barang-barang merah dalamtawaran jual beli tersebut.

Wanita ini melakukan hal gila tersebut kerana ia kesal dan meragukan kemampuan sangpetugas dalam menaksir nilai handbag mewah jenama terkenal miliknya yang hendak iajual. Kejadian nyeleneh ini dirakamkan oleh jurugambar dan jurukamera, serta wargayang hadir disitu.



Screenshot ketika wanita ini hendak menjual beg tangan (handbag) mewahnya. para pengawai penilai memeriksa keaslian, kondisi, serta nilai beg tersebut dengan sangat teliti.


Screenshot ketika wanita ini marah dan berdiir kerana kesal kepada sang petugas meragukan keaslian tas yang ia beli dengan harga mahal


Ini adalah foto ketika wanita tersebut secara tiba-tiba membuka kait bra yang dia pakai


Screenshot ketika wanita ini telah melepas bra pink yang dia kenakan


Screenshot ketika si wanita membaling bra yang ia kenakan tersebut ke meja sang petugas, sembari mengatakan "Apakah ini merk palsu juga?". Ternyata wanita ini mengenakan bra keluaran merk pakaian dalam ternama. Sang petugas merasa kekok kerana hal memalukan ini disaksikan cukup banyak orang


Screenshot ketika sang petugas mau tak mau menagmbil bra tersebut dan memeriksanya. Ia mengatakan mungkin ini asli, sehingga membuat sang wanita marah dan begitu saja meninggalkan bra yang tadi dikenakannya di tempat tersebut sementara sang pertugas hanya tersenyum
Tak pelak rekaman video ulah wanita cantik yang tidak diketahui namanya ini menjadi bahan tontonan dan perbincangan hangat para netizen di China.
(China Youth Daily, Weibo)

No comments:

Post a Comment